/>/> VANHUS STADISSA: Nyt voi alkaa tekemään kaikessa rauhassa! Saatiin lupa!

keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Nyt voi alkaa tekemään kaikessa rauhassa! Saatiin lupa!

Kyllä tuli lopultakin helpotus minullekin! Nyt minä voin alkaa tekemään eikä tarvi alkaa tehdä niinkuin ennen. Tietenkin vaan silloin jos minä haluan! Tai jos vaimo käskee! Tuossa viimeksi mainitussa tapauksessa minä kiirehdin tekemään, alan tehdä ja rupean tekemään, koska itsesuojeluvaistoni toimii vielä huolimatta isoista ikävuosista.

Ennen minä vielä jaksoin pelkästään alkaa tehdä tai ruveta tekemään. Viime aikoina olen kuitenkin ottanut itselleni oikeuksia ja jos olen sattunut viitsimään, olen alkanut tekemään muina miehinä vaikka Kielitoimisto ei olisi sitä hyväksynytkään. Se on ollut vähän pakko kun hommat on täytynyt saada tehdyksi ja tämän päivän jälkeen luvan kanssa tehtyä.

Kyllä on ollut Kielitoimiston väellä kova homma kun on pitänyt saada suomalaiset tekemään kaikenlaista ja työt tehdyksi eli tehtyä! Vai miten se taas olikaan? Onkohan nuo hommat tehty ennen väärin kun ei ole osannut sanoa tekemisiään oikein?

Huom! Jos et saanut yllä esitetystä selvää niin ei se haittaa! Kielitoimisto teki tänään täsmennyksiä suomenkielen ilmaisuihin. Esimerkkinä oli kun sitä nyt alettiin tekemään virallisesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti