/>/> VANHUS STADISSA: Miten minä voin?

maanantai 17. helmikuuta 2014

Miten minä voin?

Kiitos kysymästä! Oliko minulla jokin syy kysyä juuri tätä? No ei mitään erityistä, mutta jutkahtipahan vaan mieleen kysäistä.

No voinhan minä vastatakin. Kyllä minä voin aivan kohtalaisesti. Selkä reistaa ja räjäyttelee jatkuvasti myös sähköiskuja jalkoihin. Saan lukuisia kertoja päivässä käsityksen, miltä saattaisi tuntua poliisin etälamauttimen tärsky. Laitumella oleva sähköpaimen on pientä näissä hommissa vaikka siinä olisi uusi patterikin. Mutta ei minulla varsinaisesti ole mitään kummempaa hätää. Pärjäilen oikeastaan aika hyvin kunnon puolesta.

"Automaatti-kävelin"
Tällä hetkellä askarruttaa tämä omituinen talvi ja sen säiden kehitys. Ei oikein saa selvää onko syksy vai kevät. Sataako vai paistaako? Onko lämpimän vai pakkasen puolella? Ulkona suoritettavat liikuntalajit tuottavat omat vaikeutensa. Tekisi mieli liikkua pyörällä, mutta kun on liukasta ja toisaalta taas ei ole. Kävelemistä häiritsee samat ongelmat. Niin ja selkätuska.

Viime vuonna tähän mennessä olin ajellut polkukoneella 310 km ja kävellyt 130 km. Nyt on vasta kasassa 135 ja 24 km. Homma kehittyy kuin valtion talous ja bruttokansantuote. Kunhan säänhaltija saa päätöksensä tehdyksi ja kelit tasoittuvat, lupaan aloittaa taas taantumasta nousemisen. Mutta kuntosali odottaa ja sinne meinasinkin ponkaista tänään. Täytyy panna taas läski liikkeelle ja etsiä siinä sivussa hauikseen lisää papua.

Hyvää hiihtolomaviikkoa heille, kun lomilla ovat ja liikunnallista viikkoa kaikille muille itsensä kehittäjille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti